13/9/11

Η πρώτη μου ανάρτηση

Γεια σας. Μπορεί να άργησα λίγο αλλά σήμερα δημιούργησα και εγώ το ιστολόγιό μου ή όπως συνηθίζεται να λέμε στα ελληνικά blog. Πρόκειται για ακόμα ένα blog στο οποίο δεν θα βρείτε τίποτα το συνταρακτικό. Απλά αποτελεί έναν χώρο στον οποίο θα γράφω ότι βρίσκω ενδιαφέρον και μου αρέσει. Τόσο απλά. Ελπίζω βέβαια τα άρθρα να αρέσουν και στους πιθανούς αναγνώστες αυτής της ιστοσελίδας.

Συνηθίζεται στα blog να υπάρχουν κατηγορίες. Καμιά φορά  ωστόσο τα καλύτερα άρθρα δεν ανήκουν σε καμία κατηγορία. Το blog αυτό δεν θα έχει κάποια συγκεκριμένη θεματολογία. Αντίθετα θα έχει διάφορα θέματα τα οποία πιστεύω ότι είναι ενδιαφέροντα.

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής έχω μία προτίμηση σε τεχνολογικά θέματα, όπως η κοινωνική δικτύωση, το facebook, το twitter, θέματα που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Google, το web design και άλλα σχετικά, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι δεν θα δείτε άρθρα που αφορούν στην  επικαιρότητα, στην κοινωνία ή στην πολιτική βάζοντας πάντοτε μία πινελιά humor.

Ελπίζω να μην σας κούρασα από την πρώτη μου κιόλας ανάρτηση.

Ευχαριστώ και καλό blogging σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου