15/9/11

Αποτυχημένα λογότυπα



Σε προηγούμενο άρθρο σας είχα παρουσιάσει μερικά από τα πιο πετυχημένα λογότυπα που έχουν σχεδιαστεί ποτέ. Τώρα έφτασε η ώρα να σας παρουσιάσω τα χειρότερα. Βέβαια για να είμαστε δίκαιοι, καμμία φορά ένα άσχημο λογότυπο πετυχαίνει τον αρχικό του στόχο, να τραβήξει δηλαδή την προσοχή μας. Πολλές φορές οι γραφίστες σκόπιμα σχεδιάζουν κακόγουστα ή περίεργα λογότυπα για αυτό το σκοπό, επομένως μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι και τόσο αποτυχημένα. Ωστόσο τα παρακάτω λογότυπα θεωρώ ότι δεν είχαν τέτοια πρόθεση και αποτελούν σχεδιαστικά failures. Δείτε τα και θα καταλάβετε.



Μάλλον ο γραφίστας δεν πέτυχε πολύ το ποντίκι.



Μάλλον όχι και τόσο πετυχημένο για παιδιατρική κλινική.



Θα μπορούσε κάποιος να το δει λίγο διαφορετικά.



Το συγκεκριμένο σχεδιάστηκε το 1973 και ανήκει στην Αρχιεπισκοπική Επιτροπή Νεολαίας Καθολικής Εκκλησίας. Έχει μάλιστα βραβευτεί από το Art Directors Club of Los Angeles. Τα σχόλια δικά σας.




Είπαμε ότι η Κίνα έχει εισχωρήσει παντού αλλά όχι και έτσι...



Ο γραφίστας μάλλον κάτι άλλο θα είχε στο μυαλό του.



Πρόκειται για τα πιο άσχημα ανθρωπάκια που έχω δει να χορεύουν.



Εξαρτάται πως θα το διαβάσει κανείς.



Τι είχε στο μυαλό του ο σχεδιαστής? Πάντως για φαρμακείο δεν κάνει.



Το παραπάνω λογότυπο είναι επετειακό και ανήκει στην Σουηδική εταιρεία management Locum, αλλά άνετα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες βιομηχανίες με τεράστιους τζίρους.



Το πιο άσχημο λογότυπο που έχω δει ποτέ. Πρόκειται για το λογότυπο των Ολυμπιακών αγώνων που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο το 2012 και κόστισε περίπου 500.000 ευρώ. No comment!



Το συγκεκριμένο θεωρώ ότι είναι αστείο αλλά και κακάσχημο ταυτόχρονα



Μάλλον δεν γύρισε το χαρτί 90 μοίρες ο σχεδιαστής για να δει το αριστούργημά του.




Αριστερά είναι το σήμα της Pepsi. Δεξιά μία ενδιαφέρουσα παραλλαγή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου