15/9/11

Οι Αμερικάνοι ξοδεύουν συλλογικά έναν αιώνα στο facebook μέσα σε ένα μήνα




Ο οργανισμός Nielsen που ειδικεύεται σε έρευνες διαδικτύου και τεχνολογικών θεμάτων δημοσίευσε μία αναφορά για τα sites κοινωνικής δικτύωσης (social media) και συγκεκριμένα το Q3 2011 Social Media Report στο οποίο υπάρχουν μερικά πολύ σημαντικά στατιστικά ευρήματα.

Ο χώρος της κοινωνικής δικτύωσης, μαζί με τα blogs, αποτελεί το 80% της ζωής των χρηστών του internet. Οι άνθρωποι δεν είναι απλά μέλη αυτών των sites αλλά αλληλεπιδρούν με αυτά συνεχώς, είναι δηλαδή ενεργά μέλη. Το 23% του χρόνου που ξοδεύει ένας Αμερικάνος στο internet είναι σε social media. Αυτό αποτελεί σχεδόν το ένα τέταρτο του συνολικού χρόνου, σχεδόν διπλάσιος χρόνος από την επόμενη κατηγορία χρηστών που είναι οι gamers με ποσοστό 9,8%.

Η έρευνα επίσης δείχνει ότι πιο ενεργοί χρήστες είναι οι γυναίκες που έχουν ηλικία από 18 έως 34 έτη, ζουν στη Νέα Αγγλία, έχουν πτυχίο πανεπιστημίου ενώ ο ετήσιος μισθός τους δεν ξεπερνά τα 50.000 δολάρια.


Το πιο συνταρακτικό στοιχείο από αυτή την έρευνα είναι ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες του internet σε social media. Συγκεκριμένα, η έρευνα μέτρησε τα λεπτά τα οποία ξοδεύουν οι Αμερικάνοι σε ένα μήνα. Σύμφωνα λοιπόν με τον Nielsen το αποτέλεσμα είναι 53.457.258 λεπτά συνολικά μόνο στο facebook. Αυτό σημαίνει σχεδόν 102 χρόνια ή ένας αιώνας. Το Twitter και το LinkedIn απέχουν πάρα πολύ από αυτό το αποτέλεσμα.


Μερικές άλλες σημαντικές διαπιστώσεις της έρευνας:
  • Το 37% των χρηστών social media χρησιμοποιούν φορητές συσκευές όπως κινητά ή ταμπλέτες.
  • Τα apps των social media είναι τα πιο δημοφιλή και ακολουθούν τα παιχνίδια και widgets καιρού.
  • Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να δουν ένα βίντεο στο facebook αλλά οι άνδρες εάν το πατήσουν θα δουν περισσότερο χρόνο.
  • Οι χρήστες των social media έχουν πιθανότητες 47% περισσότερο να ψωνίσουν online σε σχέση με άλλους χρήστες του internet.
  • Την πρωτιά κατέχουν οι Αυστραλοί οι οποίοι ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο σε sites κοινωνικής δικτύωσης και blogs.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου