26/9/11

Τι σημαίνει η φωτογραφία του προφίλ σου στο facebook?



To facebook αποτελεί ένα κοινωνικό μέσο ανταλλαγής ιδεών και φωτογραφιών ενώ παράλληλα μας κρατάει σε επαφή με παλιούς συμμαθητές ή αγαπημένα πρόσωπα που βρίσκονται μακρυά μας. Ωστόσο έχει μετατραπεί επίσης σε ένα χώρο στον οποίο κοινοποιούνται πτυχές της προσωπικής μας ζωής και διαφόρων πραγμάτων για τα οποία αναζητούμε κάποιου είδους επιβεβαίωση. Οτιδήποτε θα θέλαμε να προσέξουν οι άλλοι δημοσιεύεται στο facebook ελπίζοντας ότι θα τους αρέσει (like).

Επίσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν και οι φωτογραφίες του προφίλ μας. Οι φωτογραφίες στον λογαριασμό του facebook είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικές για τον χαρακτήρα του χρήστη. Μέσα σε μία φωτογραφία διαστάσεων 180x540 pixels παίρνουμε μία ιδέα για τα άτομα που αποκαλούμε φίλους μας. Έχοντας σαν βάση τα παραπάνω σας παρουσιάζω διάφορες κατηγορίες χρηστών ανάλογα με την φωτογραφία που προφίλ τους και πάντοτε με διάθεση χιούμορ.


Είμαι στο πλοίο, στο αεροπλάνο, στο λεωφορείο... και ταξιδεύω!
Αφιερωμένη σε εκείνους που με κορόιδευαν στο γυμνάσιο


Δείτε το στήθος μου!
Είναι μεγάλο και θέλω να το δείτε


Έχω φωτογραφία με μία διασημότητα!
Τι κρίμα που εσύ δεν έχεις


Έχω σχέση και θέλω να το μάθει όλος ο πλανήτης!
Είδατε; Τελικά μπορεί να με αγαπήσει και εμένα κάποιος


Η χάλια κομμένη φωτογραφία με τον/την πρώην!
Μόλις πρόσεξα ότι δεν έχω καμία δική μου φωτογραφία


Κάποτε ήμουνα παιδί!
ΟΚ, αλλά δεν μας ενδιαφέρει πως ήσουνα μικρός όταν έπινες το γάλα σου


Εγώ και τα παιδιά μου
Αν και φαίνονται γλυκιές, στην πραγματικότητα αυτές οι φωτογραφίες σημαίνουν ότι έχω μίζερη ζωή και με το μόνο που ασχολούμαι είναι να αλλάζω πάνες στα παιδιά μου.


Η σχεδόν γυμνή φωτογραφία στον καθρέπτη του μπάνιου!
Όλα τα κοριτσάκια στην εφηβεία έχουν πολλές τέτοιες φωτογραφίες


Default picture!
Μάλλον αυτός ο χρήστης έχει παραπάνω κιλά και πιθανόν έχει να δει το φως του ηλίου από τότε που η Ρούλα Κορομηλά παρουσίαζε το Bravisimo



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου