3/10/11

Παράγοντες που επηρεάζουν το SEO


To SEO (Search Engine Optimization) αφορά μία πολύπλοκη διαδικασία κατά την οποία ένας δικτυακός τόπος γίνεται φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης και ταξινομείται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο απαιτείται εφαρμογή συγκεκριμένων τεχνικών ώστε το website να βγαίνει στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων π.χ. του Google. Στην περίπτωση του SEO δεν απαιτείται να πληρώσετε το κόστος μιας διαφημιστικής καμπάνιας διότι η θέση του site στα οργανικά αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης αφορά κυρίως παραμέτρους του ίδιου του site, όπως περιεχόμενο, πλήθος σελίδων, συνεχή ανανέωση, links από και προς το site και ένα μεγάλο αριθμό από άλλες παραμέτρους οι οποίες πρέπει να ληφθούν υπόψη.

Το SEO αποτελεί τον "δύσκολο δρόμο" ωστόσο η ανταμοιβή από τις μηχανές αναζήτησης είναι μεγάλη καθώς μακροχρόνια μειώνεται το συνολικό κόστος συγκριτικά με το SEM.

Το SEM (Search Engine Marketing) είναι το σύνολο της online δραστηριότητας που έχει σκοπό την προώθηση μίας ιστοσελίδας ώστε να τη δουν όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται (Προώθηση Ιστοσελίδων). Στο SEM χρησιμοποιείται η τεχνική των διαφημίσεων pay-per-click δηλαδή πληρώνετε ανάλογα με το πόσοι θα πατήσουν τη διαφήμισή σας (Cost Per Click). Επίσης το site εμφανίζεται στους διαφημιζόμενους συνδέσμους των αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης και βρίσκεται στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων. Το πιο διαδεδομένο εργαλείο SEM είναι το Google AdWords και αυτό που απαιτείται συνήθως είναι ο καθορισμός του οικονομικού μεγέθους της καμπάνιας που επιθυμεί ο χρήστης και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η Google.

Ο πιο βασικός παράγοντας στο SEO, ώστε το site μας να έχει υψηλό ranking, είναι η προσθήκη αυθεντικού, ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να σκαρφιζόμαστε τρόπους για να κοροϊδέψουμε το Google αφού κάτι τέτοιο μάλλον θα βλάψει το site μας. Πρέπει να παίζουμε δίκαια και να προσθέτουμε ποιοτικό περιεχόμενο εάν θέλουμε να μας ανταμείψει το Google. Φυσικά όπως δείχνει και το παραπάνω infographic υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το SEO. Για παράδειγμα θα πρέπει να ακολουθούμε κάποιους κανόνες όταν προσθέτουμε περιεχόμενο στο site μας. Οι meta περιγραφές, οι λέξεις κλειδιά, η χρήση tags, οι καταχωρήσεις σε ποιοτικά directories και μηχανές αναζήτησης, η συσχέτιση με τα social media κ.α. αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν θετικά την θέση ενός site στα αποτελέσματα του Google όμως ο βασικός κανόνας είναι η προσθήκη ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου.

Η Google έχει δημοσιεύσει κάποιες οδηγίες τις οποίες πρέπει να ακολουθούν οι κάτοχοι μίας ιστοσελίδας εάν θέλουν να βγαίνουν ψηλά στα αποτελέσματα της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης του πλανήτη. Διαβάστε το σχετικό κείμενο: Webmaster Guidelines


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου